29 تير 1396 - 18:48

حضور فعال هلدینگ داده ورزی سداد در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

هلدینگ داده ورزی سداد در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به همراه سه شرکت گروه داده ورزی سداد آخرین محصولات خود را در برابر دیدگان علاقه‌مندان، فعالان و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می‌دهد.
کد خبر : ۷۲۵۷۵
سداد

به گزارش ایبِنا به نقل از سداد؛ هلدینگ داده ورزی سداد در الکامپ ۲۰۱۷  به عنوان ارائه دهنده برترین خدمات بانکی به بزرگترین بانک کشور، با تمرکز بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان، پروژه‌های متکی بر بسترهای الکترونیکی و وب چت ها را به علاقه مندان حوزه های بانکی و فناوری اطلاعات عرضه می دارد.




رشد روزافزودن استفاده کاربران تلفن همراه از موبایل های هوشمند که از تأثیرگذارترین ویژگی های اینترنت پر سرعت برای نسل جوان است، موجب تغییر انتظارات و تغییر رفتار مشتریان بانک ها و مراکز خدماتی شده است که آنان را مشتاق استفاده از اینترنت در تلفن های همراه کرده است.   این فضا تأثیر بسیار بالایی در مخاطبین شبکه های اجتماعی گذاشته است که علاوه بر استفاده از اطلاعات عمومی و گفت و گو به عملیات بانکی نیز بپردازند و نیاز خود را از طریق این بستر مناسب برطرف سازند.




این ویژگی موجب شده  که بانک ها و نهادهای مالی بیش از گذشته به اپلیکیشن ها و فناوری های جدید روی آورند و شرکت داده ورزی سداد یکی از پیشگامان عرضه کننده این خدمات در کشور است که بعنوان حامی برتر الکامپ ۲۰۱۷ با غرفه ای جذاب و حال و هوایی قطبی پذیرای بازدید کنندگان نمایشگاه در گرمای تابستان است.




بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از تاریخ ۳۰ تیرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت داده ورزی سداد با همراهی تنگاتنگ گروه شرکت های خود (شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد، شرکت پرداخت الکترونیک سداد و شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا) در سالن ۳۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر