14 مرداد 1396 - 11:12

بازدهی شاخص بورس به ۵.۲ درصد رسید

شاخص بورس از ابتدای سال جاری تاکنون و در مدت ۸۷ روز معاملاتی ۴۰۳۶ واحد معادل ۵.۲ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۷۳۱۵۳
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش ایبِنا، از ابتدای سال جاری تاکنون و در مدت ۸۷ روز معاملاتی، تعداد ۸۴ میلیارد و ۴۶۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۲۱۶ هزار و ۶۱۲ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۷۵۲ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۹ میلیارد و ۹۱۱ میلیون سهم به ارزش ۱۱۰ هزار و ۹۳۳ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۲۶۴ نوبت در بازار اول؛ ۲۹ میلیارد و ۴۱۸ میلیون سهم به ارزش ۷۴ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۹۸۴ نوبت در بازار دوم؛ ۲۸ میلیون سهم به ارزش ۲۷ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال در ۷۴۲۱ نوبت در بازار بدهی؛ ۴ میلیارد و ۸۰۵ میلیون سهم به ارزش ۴۴۷ میلیارد ریال در ۱۲۲۹ نوبت در بازار مشتقه و ۳۰۱ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۲۱۶ میلیارد ریال در ۱۵ هزار و ۸۵۴ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده تاکنون به رقم ۸۱ هزار و ۲۶۵ واحد رسید که حکایت از ثبت رشد ۴۰۳۶ واحدی و افزایش ۵.۲ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۲۴۷۸ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۰۷۸۶ واحد رشد مواجه شده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر