21 مرداد 1396 - 17:29

امکان دریافت کمک‌های خیریه از طریق سامانه ۷۲۰

امکان کمک به بیش از ۱۰ خیریه با سامانه #۷۲۰* میسر شد.
کد خبر : ۷۳۴۳۸
خیریه

به گزارش ایبِنا، در گذشته های دور، خیرین و نیکوکاران کمک های نقدی خود را به صورت مستقیم به دست نیازمندان می رساندند که با افزایش جمعیت و عدم دسترسی راحت به این قشر از جامعه، موسسه های خیریه به عنوان رابط بین نیکوکاران و نیازمندان بار این مسئولیت را به دوش کشیدند.


موسسه خیریه کهریزک، بنیاد کودک، محک، سازمان بهزیستی کشور، انجمن آلزایمر ایران، خیریه همتا، مهرآفرین و ... برخی از موسسه های خیریه معتبری هستند که با رعایت امانت داری، کمک های مردمی را به افرادی که نیاز به حمایت دارند، می رسانند.


یکی از مشکلات نیکوکاران بعد از شناسایی موسسه های خیریه، چگونگی رساندن کمک ها به این موسسه ها بود؛ دردسرهای مراجعه حضوری و پرداخت های اینترنتی باعث شد بسیاری از کدهای دستوری یا همان سامانه های ستاره عدد مربع، این سرویس را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی تعریف کنند.


یکی از سامانه هایی که در این راه پیش قدم بوده و امکان کمک به بیش از ۱۰ خیریه را فراهم کرده، #۷۲۰* است که خیرین می توانند هم با شماره گیری این شماره و انتخاب عدد شش و هم با شماره گیری مستقیم #۶*۷۲۰*، کمک های نقدی خود را از طریق ده خیریه به دست نیازمندان برسانند.


این سرویس که به عنوان مسئولیت های اجتماعی #۷۲۰* شناخته می شود، در کنار دیگر سرویس های این سامانه شامل پرداخت قبوض، خرید شارژ، خرید بسته های اینترنتی و ... ارائه شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر