08 شهريور 1396 - 13:40

"های وب" به عرضه اولیه در بازار سرمایه نزدیک شد

نماد شرکت داده گستر عصر نوین در سامانه پس از معاملات درج شد.
کد خبر : ۷۴۲۶۹
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش ایبِنا؛ شرکت داده گستر عصر نوین با نماد "های وب "توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه(سمات) در سامانه پس از معاملات درج شد تا شرایط برای عرضه اولیه این شرکت فراهم شود.


بر اساس این گزارش، با توجه به موافقت هیئت ‌پذیرش اوراق بهادار در روز هشتم اسفند سال گذشته در خصوص پذیرش سهام شرکت داده گستر عصر نوین در بورس اوراق بهادار تهران، از روز ۳۱ مرداد امسال نیز با احراز موارد تعیین ‌شده، این شرکت به جمع نمادهای بورس اضافه شد.


گفتنی است؛ شرکت داده گستر عصر نوین به ‌عنوان پانصد و پانزدهمین شرکت پذیرفته‌ شده بورس اوراق بهادار در بخش «پست و مخابرات»، گروه و طبقه «مخابرات» با کد صنعت «۶۴۲۰۰۲» و نماد «های وب، HiWEB» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس درج شده است.


این شرکت از سال ۱۳۸۲ به ‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز بـه کار کرد که در سال ۱۳۸۸ مالکیت آن به بخش خصوصی واگذار شد.


همچنین شرکت داده گستر عصر نوین در سال ۱۳۹۱ نام تجاری «های‌وب» را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور معرفی کرد و بعنوان اولین و تنها شرکت دارنده پروانه توزیع پهنای باند اینترنتی کشوری (ISDP) و نیز یکی از ۱۱ شرکت دارنده پروانه ندا (PAP)در زمره یکی از بزرگترین شرکتهای صنعت ITدر کشور مشغول به فعالیت است.
 


برچسب ها: بورس های وب
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر