12 آبان 1396 - 17:39

علت مصدومیت پیش کسوت مطبوعات از زبان خودش

پیش کسوت مطبوعات گفت:‌امروز همزمان با آخرین روز نمایشگاه مطبوعات تجمعی از سوی سپرده گذاران کاسپین برگزار و به دلیل ازحام جمعیت و هل دادن، زمین خورده و مصدوم شدم.
کد خبر : ۷۷۰۵۹
مردوخی

ناصر مردوخی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا درباره حادثه امروز ، افزود: ساعت ۱۱ و نیم امروز صبح تعدادی از سپرده گذاران موسسات کاسپین، آرمان ایرانیان و ثامن الحجج به نمایشگاه آمده و علیه دولت و بانک مرکزی شعار  دادند.


وی ادامه داد:‌ من  نیز در مقابل آنها اعلام کردم که بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای احقاق حق سپرده گذاران انجام داده و هماهنگی های لازم در حال صورت گرفتن است.


مردوخی تصریح کرد:‌در همین زمان یکی از سپرده گذاران اقدام به هل دادن من کرد و به دلیل ارتفاع سطحی که در پشت سرم وجود داشت زمین خوردم و کتف و پیشانی ام شکست.


وی گفت:‌ بعد از مصدومیت به بیمارستان فیرزوگر منتقل و سپس به بیمارستان بانک ملی انتقال یافتم.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


همچنین در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



ارسال‌ نظر
فریب خوردگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
۰
بسیار بسیار بد من از طرف کاسپین عذر خواهی میکنم.
فیلم و پخش زنده
بیشتر