تبرک وارد فرابورس شد

نماد «تبرک» متعلق به «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» به عنوان یکصد و شصت و هشتمین نماد معاملاتی در یازدهم دی‌ماه ۹۶ در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.
کد خبر : ۷۹۹۱۸
فرابورس ایران - کراپ‌شده

به گزارش ایبِنا، شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک که در مهرماه سال جاری در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قندوشکر در فرابورس پذیرش شد؛ در بدو تاسیس مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه داشت که طی چند مرحله افزایش سرمایه این رقم به بیش از دو هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در پایان سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ رسیده است.


در ترکیب سهامداری تبرک، شرکت توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه با در اختیار داشتن ۹/۸۷ درصد از سهام گروه کارخانجات تبرک، سهامدار اصلی است.


گروه کارخانجات صنعتی تبرک در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی، دامی و غذایی توسط کارخانجات وابسته به شرکت و مجتمع‌های کشاورزی، خریدوفروش محصولات غذایی و پروتئینی و کشاورزی، تولید و خریدوفروش انواع فرآورده‌های لبنی پاستوریزه و خریدوفروش انواع میوه و سبزیجات، بسته‌بندی و تولید انواع محصولات صنایع تبدیلی غذایی و... فعالیت می‌کند.


«اخزا ۶۰۳» فردا عرضه می‌شود


افزون بر این، فردا چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه شاهد عرضه اسناد خزانه اسلامی در نماد «اخزا۶۰۳» که در ۱۰ مهرماه سال ۹۷ سررسید می‌شود، خواهیم بود. تعداد کل این اوراق ۱۹ میلیون ورقه به ارزش ۱۹ هزار میلیارد ریال است که در مهرماه سال جاری توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر و در بیست‌وچهارم آبان‌ماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس پذیرش شد.


گفتنی است، همزمان با پذیرش «اخزا۶۰۳» دو نماد معاملاتی «اخزا۶۰۱» و «اخزا۶۰۲» نیز در فرابورس پذیرش شدند که «اخزا۶۰۲» اواسط آذرماه عرضه شد و با نرخ موثر بازده تا سررسید ۱۶.۴۹ و بازده ساده ۱۶.۰۷ درصدی در حال معامله است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر