08 ارديبهشت 1397 - 12:49

دانش و مدیریت فنی ملاک انتخاب مدیران

مدیر عامل گروه اردنس هلند، دانش و مدیریت فنی را ملاک انتخاب مدیران دانست.
کد خبر : ۸۵۱۵۴
هلند

به گزارش خبرنگار ایبِنا، کلاس ویرتزما با موضوع تاثیر رفتار افراد در مذاکرات بین المللی، افزود:‌ بسیاری از مدیران سطح C عنوان می‌کنند که نیروی انسانی مهمترین منابع و ارزش ما هستند اما چند شرکت از این دسته شرکت‌ها در زمینه مدیریت منابع انسانی تخصص دارند.


وی اظهار داشت:‌معمولا شرکت‌ها مدیران خود را بر اساس دانش و مدیریت فنی انتخاب می‌کنند در حالیکه باید سطح مدیریت و دانش سازمانی در نظر گرفته شود تا نتایج مناسبی حاصل شود.


به گفته وی، در صورتی که مدیران با شوق با کارمندان و افراد صحبت نکنند قاعدتا در زمینه بهره‌وری و مذاکرات سازمانی مشکلات حادی ایجاد می‌شود به همین دلیل است که دانش مذاکره و برخورد با کارمندان از اهمیت بالایی برخوردار است.


مدیر عامل گروه اردنس هلند گفت: سطح سازمان در ایران بسیار حساس و مهم است . در حقیقت این موضوع در اقتصاد و فوتبال به وضوح آشکار است و توانسته شاخص‌های مناسبی را ایجاد کند.


وی  گفت:‌جامعه هلند یک جامعه زن محور و حساس در زمینه مشارکت مناسب مردم در اقتصاد که نشانه بارز آن قدیمی ترین بازار بورس دنیا است که توانسته شهرت جهانی پیدا کند و در اقتصاد جهانی تاثیر بزرگی داشته باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر