03 مرداد 1397 - 08:34

سهم ۳۵ درصدی فلزات اساسی از معاملات فرابورس

صنعت "فلزات اساسی" با ۶۷۵۴ میلیارد ریال داد و ستد، رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس ایران را چهارمین ماه امسال به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۸۸۹۱۰
فرابورس

به گزارش ایبِنا، در تیرماه امسال طی ۲۱ روز معاملاتی تعداد ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ورقه بهادار در یک میلیون و ۵۸۴ هزار نوبت به ارزش ۵۹ هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است.


بر این اساس نگاهی معاملات فرابورس نشان می دهد در چهارمین ماه امسال میانگین روزانه حجم و ارزش معاملات فرابورس به ترتیب ۴۹۳ میلیون ورقه و ۲۸۲۱ میلیارد ریال بوده است. همچنین در این مدت صنعت فلزات اساسی با ۶۷۵۴ میلیارد ریال دادوستد، سهم ۳۵ درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: محصولات شیمیایی نیز با ۲۷۸۳ میلیارد ریال (معادل ۱۴ درصد)، محصولات کاغذی با ۱۸۳۵ میلیارد ریال (معادل ۹ درصد)، انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با ۷۴۷ میلیارد ریال (معادل ۴ درصد)، فرآدورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با ۶۱۹ میلیارد ریال (معادل ۳ درصد) به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم ارزش معاملات فرابورس را در ماه گذشته از آن خود کرده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر