07 شهريور 1397 - 15:16

آغاز همکاری‌های جدید گمرکی ایران و پاکستان

گمرکات ایران و پاکستان همکاری های خود را در زمینه تسهیل و سرعت بخشی در ترخیص کالا، ایجاد دروازه مشترک و تبادل الکترونیکی اطلاعات توسعه می دهند.
کد خبر : ۹۰۵۹۰
ایران و پاکستان

به گزارش ایبِنا، ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان و مدیر کل گمرک ایالت بلوچستان در نشستی که روز گذشته در گمرک تفتان پاکستان برگزار شد ضمن تاکید بر توسعه همکاری های گمرکی میان دو کشور، خواستارتسهیل و تسریع در ترخیص کالاها میان دو کشورشدند. 


رضا راستی ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان در این نشست با اشاره به ضرورت توسعه همکاری های گمرکی میان ایران و پاکستان در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: درباره برتسهیل و سرعت بخشی ترخیص کالاها و هم چنین تعیین ساعات کاری در مرز میرجاوه و تفتان جهت ارائه هرچه سریعتر این تسهیلات صحبت شد و مقرر شد جهت رفع چالش ها و مشکلات مطرح شده جلسات ماهیانه بین مدیران گمرکات میرجاوه و تفتان برگزار شود. 


ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان مبادله الکترونیکی اطلاعات میان دو کشور و ایجاد دروازه مشترک را از دیگر موضوعات مهم مطرح شده دراین نشست عنوان کرد و توضیح داد: در آینده ای نزدیک با حضورنمایندگان گمرک ایران و گمرک پاکستان در تهران نشستی برگزار خواهد شد و این موضوعات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. 


برچسب ها: گمرک پاکستان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر