15 تير 1398 - 17:36

تعامل حداکثری بانک توسعه تعاون بادستگاه‌های مسئول پرداخت تسهیلات

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از تعامل حداکثری بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های مسئول در پرداخت تسهیلات توسعه‌ای خبر داد.
کد خبر : ۱۰۱۶۴۷
تعامل حداکثری بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های مسئول در پرداخت تسهیلات توسعه‌ای

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده افزود: حداکثر تعامل با دستگاه‌های اجرایی مسئول برای پرداخت صحیح تسهیلات توسعه‌ای برقرار گردیده است.


وی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از مدیران شعب استان‌ها برگزار شد بابیان مطلب فوق اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های سالانه این بانک پرداخت تسهیلات تکلیفی و توسعه‌ای با بهترین کیفیت می‌باشد، به‌گونه‌ای که تخصیص منابعی که سیاست گزار اقتصادی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته است در مسیر صحیح به‌کارگیری شود.


عصارزاده با اشاره به دشواری‌ها و مسئولیت‌های بانک در هدایت صحیح منابع گفت: معمولاً شرکت‌ها و بنگاه‌هایی که در ابتدای شکل‌گیری و مراحل اولیه طرح اقتصادی هستند و از زوایای مختلف به سطح قابل‌قبول نرسیده‌اند نیازمند نوعی نگاه حمایتی از سوی مسئولین دولتی و بانک عامل می‌باشند.


وی بابیان اینکه مجموعه مدیریتی بانک توسعه تعاون به مسئولیت مهم خود در طرح‌های تسهیلات توسعه‌ای به‌ویژه طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری واقف بوده‌اند افزود: این بانک حداکثر تعامل را با دستگاه‌های مسئول دولتی در همه استان‌ها برقرار کرده است و تلاش نموده تا جوانب امانت‌داری تخصیص بهینه منابع را به بهترین وجه رعایت نماید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر