02 آذر 1398 - 09:25

تمهیدات بانک کارآفرین برای توسعه سرمایه‌گذاری خارجی در ایران

بانک کارآفرین تمهیدات بانکی لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور و فعالان اقتصادی داخلی در امر واردات و صادرات را فراهم می‌کند.
کد خبر : ۱۰۸۹۱۱
بانک کارآفرین


به گزارش ایبِنا روابط عمومی بانک کارآفرین، حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک در حاشیه «یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌اللملی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش اینوکس ۲۰۱۹» با تبیین نقش سرمایه‌گذاری خارجی در توسعه اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری خارجی اثرات قابل ملاحظه‌ای در رشد متغیرهای کلان اقتصادی کشور دارد و بنابراین رویکرد بانک کارآفرین حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه در بخش‌های داخلی و خارجی است.


وی تاکید کرد: افزایش رشد اقتصادی، کاهش نرخ بهره، اشتغال، توسعه صادرات و... از جمله تاثیرات مستقیم سرمایه‌گذاری خارجی و در نتیجه توسعه فعالیت‌های اقتصادی کشور است. بانک کارآفرین در بخش ارزی و بین‌المللی خدمات بسیار متنوعی را ارائه می‌کند و کارنامه برجسته‌ای در صنعت بانکداری کشور دارد. بر همین اساس این آمادگی در بانک کارآفرین وجود دارد تا از سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان غیرنفتی حمایت کامل و همه‌جانبه صورت گیرد.


گفتنی است این نمایشگاه همه‌ساله به منظور معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش‌های بورس، بانک و بیمه با حضور فعالان و دست‌اندرکاران بازارهای مالی داخلی و خارجی در منطقه آزاد بین‌المللی کیش برگزار می‌شود و نقش مهمی در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان و ملی دارد.


بر اساس این گزارش بانک کارآفرین با حضور در این رویداد مهم اقتصادی به معرفی خدمات و محصولات این بانک برای شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی پرداخت. کارکنان این بانک نیز با حضور در غرفه به معرفی خدمات شرکت برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه پرداختند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها