07 ارديبهشت 1399 - 15:03

پیام تسلیت مهدیان به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک مسکن

حجت الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضایعه درگذشت جناب آقای ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را به شبکه بانکی و خانواده ایشان تسلیت گفت.
کد خبر : ۱۱۳۶۷۶
حجت اله مهدیان

باسمه تعالی


از جان چرا گریزیم  جان است  جان  سپردن            وز کان چرا  گریزیم کان  زر است   مردن


بگذار جسم و جان شو رقصان بدان جهان شو          مگریز اگرچه  حالی  شور  و  شر است  مردن


چون زین قفس برستی در گلشن است مسکن        چون این صدف شکستی چون گوهر است مردن



جانکاه بود و دل‌گداز داغی که از راه رسید، پیک اجل چون همیشه بی‌دریغ و ناگهان صحیفه دیگری از عمر یاران جانی را فروبست. دوست و برادر عزیز و یار دیرینمان جناب آقای رحیمی انارکی مدیرعامل محترم بانک مسکن در حالی حضرت رب الارباب را دیدار نمود که گاه رمضان، این ضیافت بی‌بدیل رحمت الهی فرارسیده بود. گویی که وصال دوست مقدرش گردید تا دیگر از این ضیافت بازنیاید و در سرای مهر دوست مسکن گزیند.


برای اینجانب، نگاشتن این کلام و گسیل جملاتی در تعزیت او بس سهمگین و دشوار است. مرگ او شاهدی دیگر بود بر تلاش‌های خالصانه و مساعی صادقانه کارکنان خدوم و بی‌ادعای شبکه بانکی کشور در دوران پرالتهاب فراگیری این ابتلای اجتماعی. او مردانه و چون رزم‌آوران عرصه دفاع مقدس به‌عنوان یک فرمانده دلیر، پیشاپیش صف رزم‌آوران و همکارانش در این مبارزه ایستاد و از حمایت هم‌وطنان خویش دست نکشید تا آنان در تقابل با بحران‌های اقتصادی از پای نیفتند. قلبش از تپش بازایستاد تا گردونه زندگانی مردمان در فراز و نشیب این اتفاق ناگوار از گردش باز نایستد.


در کمال تأثر و غایت تأسف، این سوگ بزرگ را نخست به محضر خانواده ارجمند ایشان سپس به همکاران گرانقدر و معزز بانک مسکن در سراسر کشور و نیز به‌تمامی کارکنان غیور و نجیب شبکه بانکی در ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت پروردگار درخواست می‌کنم که در این آنات مبارک از ماه کرامت، آن عزیز سفرکرده و میهمان نورسیده در دیار ابدی را به عالی‌ترین وجه مرحمت خویش میزبانی نماید.


حجت اله مهدیان


مدیرعامل بانک توسعه تعاون


۱۳۹۹.۰۲.۰۷

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر