13 ارديبهشت 1399 - 11:42
شرکت ماهان سیرجان ثبت کرد،

کسب رتبه نخست معادن کشور در میزان استخراج ماهانه سنگ آهن

مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان وابسته به هلدینگ ماهان، از ثبت رکورد تاریخی ماهانه استخراج سنگ آهن در میان ۱۲ شرکت معدنی مهم کشور از قبیل گلگهر، چادرملو و گهرزمین خبر داد.
کد خبر : ۱۱۳۸۳۹
گلگهر

به گزارش ایبِنا ا روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی بهرامی افزود: شرکت ماهان سیرجان با تلاش مضاعف همکاران موفق شد اسفندماه گذشته با استخراج یک میلیون و  ۴۷ هزار و۹۷۲ تن سنگ آهن به این رکورد تاریخی دست یابد.


به گفته وی، موفقیت حاصله در حالی کسب شده که معدن شماره ۵ گل گهر در سال های ابتدایی استخراج سنگ آهن خود است و نسبت به معادن بزرگ کشور وسعت کمتری داشته و در حال حاضر تنها یک جبهه کار آهن دارد.


وی ادامه داد: همچنین میزان استخراج سنگ آهن شرکت ماهان سیرجان در سال ۱۳۹۸ به بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن رسید که رقمی بالاتر از برنامه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تنی سال گذشته است.


بهرامی گفت: سال گذشته با وجود مشکلاتی همچون تعویض پیمانکار در خردادماه و از دست رفتن فصل تابستان بدلیل تجهیز پیمانکاران جدید و همچنین بارندگی های شدید فصل پاییز و بحران کرونا در پایان سال و ...، همکاران شرکت با تلاش مضاعف در سه ماهه پایانی سال کارنامه خوبی برای شرکت رقم زدند و عملکردی بالاتر از هدف برنامه را محقق کردند.


وی افزود: برنامه استخراج سنگ آهن در شرکت ماهان سیرجان برای سال جاری ۳ میلیون تن پیش بینی شده که بالاتر از برنامه مصوب ایمیدرو بوده اما امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم به رقمی بالاتر از آن نیز برسیم.


بهرامی تصریح کرد: استخراج سنگ آهن این شرکت در اسفندماه گذشته نشان داد که می توان در سال ۹۹ با همدلی، کار جهادی و درک متقابل تمامی عوامل معدن و البته سیاست های درست حمایتی دولت در سال سخت پیش رو به جهش تولید دست یافت.


وی گفت: در حال حاضر ۸۷۶ نفر به طور مستقیم در معدن شماره ۵ گل گهر سیرجان مشغول به کار هستند.


شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر