14 ارديبهشت 1399 - 10:29

اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان

سومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مشتری محوری بانک ملی ایران برگزار و در آن راهکارهای شناسایی شده در حوزه‌ خدمت‌رسانی متناسب به مشتریان تشریح شد.
کد خبر : ۱۱۳۸۷۷
عباس شفیعی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی، عباس شفیعی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر لزوم شناسایی تمام منابع داده ای و راه های ممکن برای پیشبرد اولین و اساسی ترین پروژه تعریف شده یعنی اعتباربخشی به داده های مشتریان، خاطر نشان کرد: واحدهای متولی باید در پیشبرد موضوع و ارائه گزارش به کمیته، اهتمام کامل داشته باشند.  


هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز در این جلسه همسویی اقدامات ادارات کل با پروژه های تعریف شده در مضامین استراتژیک بانک را ضروری دانست.


کمیته مشتری محوری به منظور جاری سازی استراتژی های بانک در حوزه «مضمون استراتژیک مشتری محوری» و با هدف نظارت بر راهکارهای حوزه مشتری محوری ایجاد شده است.


اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان و طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگی‌های مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر