15 ارديبهشت 1399 - 14:39

برنامه آموزشی بازرسان به شیوه آنلاین برگزار شد

برنامه آموزشی بازرسان به شیوه آنلاین در بانک توسعه تعاون برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۳۹۱۸
بانک توسعه تعاون برای ساماندهی بدهی فعالین اقتصادی پیش‌قدم شد

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش با اشاره به شروع کلاس­های آموزشی با رویکرد ترکیبی در سال جدید، از طراحی و برگزاری برنامه آموزشی ویژه بازرسان بانک در سراسر کشور به شیوه آنلاین و در بستر اینترنت خبر داد.


وی با بیان این مطلب که اضافه نمودن این برنامه آموزشی با هدف اشتراک گذاری دانش و تجربیات بازرسان در بستر اینترنت و بدون محدودیت مکانی ایجاد شده است افزود: با برنامه زمانی از پیش تعیین شده و با تدریس مدیر امور بازرسی این برنامه آموزشی عملیاتی شد.


مدیرمرکزآموزش و پژوهش ابراز امیدواری کرد که درسال جاری متناسب با شرایط موجود، این مرکز فرصت های یادگیری و توسعه مدیران و کارکنان بانک را همسو با ماموریت ها و اهداف بانک و راهبردهای ابلاغی با تنوع قابل توجهی طراحی نماید تا همکاران محترم امکان مشارکت و استفاده از این برنامه ها را بانک داشته باشند.


لازم به ذکراست، برنامه آموزشی مذکور مشتمل بردوره های آموزشی بازرسی الکترونیکی، بازرسی ادواری، بازرسی سیستمی و هوشمند، بازرسی ارزی و مرور بخشنامه ها و موارد دیگرویژه بازرسان بانک می باشد که درسه روز متوالی عملیاتی خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر