23 ارديبهشت 1399 - 13:49
مدیر امور شعب و بازاریابی:

استفاده از تمام ظرفیت بانک توسعه صادرات ایران برای تحقق جهش تولید

با توجه به راهبرداصلی بانک توسعه صادرات درحمایت از تولید ملی وافزایش صادرات غیرنفتی،این مدیریت برآن است تا درسال جهش تولید بابهره گیری ازتمام امکانات وظرفیت های موجود،در مسیر تحقق این هدف گام بردارد
کد خبر : ۱۱۴۱۵۸
جهش توليد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر حبیب احمدی، در مصاحبه با خبرنگار اگزیم نیوز ضمن تشریح عملکرد آن مدیریت در سال گذشته و برنامه های در نظر گرفته شده برای سال ۱۳۹۹ گفت: با توجه به راهبرد اصلی بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از تولید ملی و افزایش صادرات غیرنفتی، مدیریت امور شعب و بازاریابی برآن است تا در سال جهش تولید با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های موجود، در مسیر تحقق این هدف، گام بردارد.


حبیب احمدی، بازاریابی پویا و جذب مشتریان جدید را از مهمترین رویکردهای مدیریت امور شعب و بازاریابی بر شمرد که از طریق برگزاری مداوم نشست های استانی با صادرکنندگان، فعالان اقتصادی و مقامات استانی، حضور مستمر در جلسات اتاق های بازرگانی، حضور در شهرکهای صنعتی، شرکت در نمایشگاههای تخصصی، برگزاری دوره های تخصصی ارزی برای مشتریان در سطح استانها، مراجعه و مذاکره مستقیم با شرکتهای صادرات محور، تشریح آخرین خدمات بانک در قالب کتابچه و پورتال باشگاه مشتریان و همچنین انعقاد تفاهم نامه های همکاری با بانکهای دیگر و سازمان ها و نهادهای فعال در بخش صادرات، در دست انجام است تا ضمن ایجاد ارتباط دوسویه با مشتریان و درک و شناخت نیازهای واقعی فعالان اقتصادی، خدمات مطلوب در جهت رفع نیازهایشان به آنها ارائه شود.


مدیر امور شعب و بازاریابی برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت حضور مدیرعامل محترم، اعضای هیات مدیره و مدیران بانک در استانها را از دیگر اقدامات آن مدیریت برشمرد که در راستای فراهم ساختن ارتباط مستقیم و بدون واسطه مدیران عالی و ارشد بانک با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی انجام می شود.


حبیب احمدی با اشاره به اجرای طرح بانکداری شرکتی توسط مدیریت امور شعب و بازاریابی اعلام کرد در سال گذشته چشم انداز ۵ ساله بانکداری شرکتی تدوین شد و در گام نخست نسبت به افزایش تعداد مشتریان واجد شرائط از ۲۰ مشتری در ۱۲ شعبه به ۱۱۰ مشتری در تمام شعب سطح کشور اقدام گردید و در نظراست تا برای سال جاری نیز از طریق توسعه خدمات قابل ارائه اختصاصی به مشتریان بانکداری شرکتی در قالب طرح های دیجیتال محور و فین تک برنامه ریزی شود.


وی با اذعان به اینکه رویکرد ارائه خدمات به صورت دیجیتال همیشه به عنوان یکی از دغدغه های مدیران عالی بانک بوده است گفت با توجه به تأکید مقام محترم مدیر عامل جهت پیاده سازی بانکداری باز مدیریت امور شعب و بازاریابی تمام مساعی خود را به منظور معرفی این قابلیت جدید به مشتریان، بازاریابی و جذب آنها و در نهایت عملیاتی نمودن آن معمول داشته است. درهمین راستا اتصال سامانه های بانک به بورس انرژی و بورس کالا، ارائه خدمات در چارچوب بانکداری باز به شرکت سپرده گذاری مرکزی و همچنین شرکت های بزرگ در دست اقدام است و در فاز نهایی اجرا قرار دارد.


حبیب احمدی با اشاره به بروز بحران اپیدیمی کورنا درکشور و لزوم حمایت از کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی نیز گفت بانک توسعه صادرات تمهیداتی در نظر گرفته است تا حداکثر همراهی با مشتریانی که این بحران بر فعالیت های آنها تأثر نامطلوب داشته است، صورت پذیرفته و بدهی آنان امهال گردد. از سوی دیگر با توجه به لزوم حمایت از صادرکنندگان خصوصاٌ در شرائط تحریم های ظالمانه، ‌ امکان اعطای تسهیلات با نرخ های ترجیحی به مشتریان فراهم شده است. وی حمایت مالی بانک از شرکت های دانش بنیان و اعطای تسهیلات ویژه در چارچوب طرح های مشخص را از دیگر برنامه های بانک برای سال جاری برشمرد.


وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی مدیریت امور شعب و بازاریابی گفت با حضور مستمر همکاران ستادی مدیریت، در سطح استانها و تعامل صورت گرفته با روسای محترم شعب، خوشبختانه تمامی برنامه های تدوین شده در حوزه های آموزشی، جابجایی، جانشین پروری و انتصابات بطور کامل اجرایی شده و در سالجاری نیز بر اساس برنامه های مصوب اقدام خواهد شد.


حبیب احمدی ارزیابی و نظارت دائمی بر عملکرد شعب را از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته طی چند سال گذشته بیان نمود و اظهار داشت که عملکرد شعب به همراه بررسی نقاط ضعف و قوت آنها بصورت ماهانه توسط این مدیریت رصد و نتایج حاصله، ضمن گزارش به مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره به خود شعب نیز منعکس می شود تا شعب ضمن اهتمام به رفع نقاط ضعف خود دید بهتری از عملکرد خود و سایر شعب، در دسترسی به اهداف تعیین شده داشته باشند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر