26 ارديبهشت 1399 - 12:23
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس :

دولت مشکل جاماندگان سهام عدالت را حل کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس اعلام کرد : دولت ترتیبی اتخاذ کند تا سهام عدالت به جام ماندگان هم تخصیص یابد.
کد خبر : ۱۱۴۲۲۴
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درخصوص بهترین سازوکار برای حمایت از جاماندگان ثبت نام سهام عدالت در سال ۸۵ گفت: سهام عدالت برای اقشار ضعیف جامعه است اما در سال ۸۵ امکان ثبت نام برای بسیاری از افراد به دلیل فقر اقتصادی، اجتماعی و تحصیلی وجود نداشته لذا از قلم افتاده‌اند اما اکنون دولت به آن‌ها می‌گوید؛ در لیست ثبت نام نیستید.


نماینده مردم رشت در مجلس اضافه کرد: سهام عدالت به مثابه شیرینی دولت به اقشار آسیب‌پذیر است لذا انتظار است کام تمامی واجدین شرایط را با آن شیرین کند و نسبت به اصلاح لیست تخصیص این سهام اقدام و تبعیض ناروای پیش آمده هرچه سریع‌تر برطرف شود.


جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه اکنون تعداد جاماندگان سهام عدالت مشخص نیست، اظهار کرد: جاماندگان باید از جهت اینکه جزو شمول دهک‌های پایین هستند، مورد راستی آزمایی قرار گیرند و درصورتی که تعداد آن‌ها بالا باشد، مجلس بعدی می‌تواند تصمیم‌گیری لازم را انجام دهد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس افزود: اگرچه دولت توانست یکی از وعده‌های خود را محقق کند اما باید تمهیداتی اتخاذ کرد که سوء استفادکنندگان، سهام اقشار ضعیف را ارزان نخرند و مافیای دیگری شکل گیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر