28 ارديبهشت 1399 - 12:13

کارکنان اداره امور شعب استان فارس به پویش "کمک مومنانه" پیوستند

۶۰۰بسته معیشتی به ارزش تقریبی۱میلیاردو۳۰۰میلیون ریال توسط کارکنان شاغل وبازنشسته اداره امورشعب استان فارس تهیه ودرقالب پویش "کمک مومنانه" میان نیازمندان توزیع شد.
کد خبر : ۱۱۴۲۹۹
کمک مومنانه

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسمی که با حضور کریم ریگی زادگان رئیس و دیگر مسئولان اداره امور شعب استان فارس، سردار بوعلی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان و دکتر بذر افشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد؛ رئیس اداره امور شعب، جمع آوری کمک های نقدی توسط همکاران بانک ملی استان فارس را بیانگر نگاه مومنانه، سخاوت و همدلی کارکنان این بانک دانسته و خاطرنشان کرد: کارکنان بانک ملی ایران همواره خود را خدمتگزار ملت بزرگ ایران می دانند.


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان نیز در این مراسم با اشاره به کمک های انسان دوستانه کارکنان اداره امور شعب استان،این عمل را توفیقی برای کارکنان بانک ملی ایران دانست که با اقتدا به مولایشان امام علی (ع) و همزمان با لیالی قدر و با هدف دستگیری از یتیمان و مستمندان انجام داده اند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز اظهار داشت:کارکنان بانک ملی استان فارس در موضوع طرح حامیان ایتام نیز بسیار خوش درخشیده اند و با تفاهم نامه منعقد شده ،این مهم ادامه می یابد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر