30 ارديبهشت 1399 - 08:32

۲ میلیون و ۵۸۵ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت فوت کرده اند

بر اساس تازه ترین آمارها از میان ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر مشمولان نهایی سهام عدالت، تا کنون ۲ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۹۲نفر فوت کرده‌اند که ۵.۳ درصد کل مشمولان را شامل می‌شود.
کد خبر : ۱۱۴۳۶۰
سهام عدالت

به گزارش ایبِنا، طرح توزیع سهام عدالت در حالی از سال ۱۳۸۵ در کشور در حال اجرا است که بر این اساس تا کنون ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر به عنوان شمار نهایی مشمولان سهام عدالت شناخته شده و این سهام به آنها اختصاص یافته است.


این در حالی است که به دلیل طولانی شدن روند اجرای این طرح، از میان  ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر مشمولان  نهایی سهام عدالت ۴۶ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۳۴۹ نفر در قید حیات بوده و ۲ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۹۲ نفر فوت کرده‌اند که ۵.۳ درصد کل مشمولان را شامل می‌شود.


بر این اساس نگاهی به گروه‌های مشمولان به تفکیک شمار نهایی دارندگان سهام عدالت و تعداد افراد در قید حیات نشان می‌هد از میان ۵ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۴۶۳ مشمول نهایی این گروه، ۵ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۹۰۵ نفر در قید حیات هستند و ۲۴۲ هزار و ۵۵۸ نفر فوت کرده‌اند.


همچنین از میان ۱۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۵۵ مشمول مربوط به گروه روستائیان و عشایر ۱۴ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر در قید حیات هستند و ۵۱۶ هزار و ۸۴۳ نفر فوت کرده‌اند.


این در حالی است که از میان ۱۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۸۵۹ مشمول مرتبط با گروه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان نیز ۱۲ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۸۵۳نفر در قید حیاتند و از این گروه هم ۸۲۹ هزار و ۶ نفر از دنیا رفته‌اند.


این گزارش می‌افزاید: شمار نهایی گروه مرتبط با کارگران فصلی و ساختمانی نیز ۶ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۷۳۰ نفر هستند که از این تعداد ۶ میلیون و ۲۸ هزار و ۳۲ نفر در قید حیات و ۷۷ هزار و ۶۹۸ نفر فوتی هستند و ۸ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۱۳۴ نفر هم مشمولان سایر گروه‌ها هستند که از این تعداد ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۸۴۷ نفر در قید حیات هستند و ۹۱۹ هزار و ۲۸۷ نفر نیز جزو مشمولان فوتی این گروه می‌باشند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر