18 خرداد 1399 - 09:40

شهرک‌های صنعتی تحت پوشش بیمه ایران قرار گرفتند

شهرک‌های صنعتی سراسر کشور با امضای تفاهم ‌نامه‌ای و ‌در سال جهش تولید زیر پوشش بیمه ایران قرار گرفتند.
کد خبر : ۱۱۴۸۸۴
بیمه ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه ایران، در راستای حمایت از واحدهای صنعتی کشور در سال جهش تولید، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان مدیرعامل بیمه ایران و معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، شرکت سهامی بیمه ایران بسته‌های بیمه‌ای جامع در رشته‌های آتش سوزی (با پوشش حوادث طبیعی)، مسئولیت، درمان گروهی و سایر رشته ها، برای واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌کند.


محمد زاهدنیا معاون فنی این شرکت از ابلاغ دستورالعمل اجرایی این تفاهم نامه، خبر داد و افزود: از همه واحدهای استانی شرکت خواسته شده نسبت به معرفی و استقرار نمایندگان بیمه ایران در شهرک های صنعتی سراسر کشور اقدام کنند.


معاون فنی بیمه ایران از مدیران واحدهای صنعتی نیز درخواست کرد که با توجه به ظهور و بروز انواع ریسک‌های طبیعی و غیرطبیعی مترتب بر فعالیت‌های اقتصادی، از مزایا، تخفیفات و تسهیلات ویژه انواع طرح‌های بیمه ای بیمه ایران حداکثر بهره برداری را بعمل آورند.


زاهدنیا در همین راستا خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی شرکت‌های دانش بنیان که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارای مجوز فعالیت هستند نیز می‌توانند مطابق تفاهم نامه اختصاصی از خدمات متمایز و نوآورانه بیمه ایران استفاده کنند و از طریق شبکه فروش گسترده بیمه ایران پوشش های بیمه ای موردنیاز خود را دریافت کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر