بورس تهران با صدور اطلاعیه اعلام کرد:

تغییر حد نصاب صندوق های سرمایه گذاری اوراق اختیار فروش

بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : نصاب سرمایه گذاری صندوق‌های سرمایه گذاری در اوراق اختیار فروش تبعی تغییر کرد.
کد خبر : ۱۱۵۶۴۷
طرح

به گزارش ایبِنا، بورس تهران با صدور اطلاعیه ای جزییات تغییر نصاب سرمایه گذاری صندوق‌های سرمایه گذاری در اوراق اختیار فروش تبعی و تعیین طبقه سرمایه گذاری برای سهام مبنای انتشار اوراق اختیار فروش تبعی با هدف تأمین مالی در صندوق‌های سرمایه گذاری را اعلام کرد.


بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است که مطابق ابلاغیه ۸ تیر ماه ۹۹ مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سبا، طبق بند ۱۰ ششصد و چهل و نهمین صورت جلسۀ هیات مدیره سازمان بورس واوراق بهادار ۲۱ خرداد ماه ۹۹، نصاب سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در اوراق اختیار فروش تبعی و طبقه سرمایه گذاری برای سهام مبنای انتشاراوراق اختیار فروش تبعی باهدف تأمین مالی در صندوقهای سرمایه گذاری به شرح زیر تغییر یافته است.


سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در سهامی که مبنای انتشار اوراق اختیار فروش تبعی با هدف تامین مالی هستند از نصاب سرمایه گذاری صندوق ها در سهام خارج و در ردیف نصاب سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی قرار گرفت.


همچنین صندوق های سرمایه گذاری مجاز به سرمایه گذاری در اوراق اختیار فروش تبعی حداکثر به میزان ۱۵ درصد از حجم هر یک از اوراق اختیار فروش تبعی منتشر شده هستند.


اطلاعیه بورس درباره تغییر نصاب سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در اوراق اختیار فروش تبعی


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر