14 تير 1399 - 10:02

مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق‌العاده لیزینگ کارآفرین

مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت لیزینگ کارآفرین برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۵۷۶۴
لیزینگ کارآفرین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ کارآفرین که روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه و با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، حسابرس، بازرس قانونی و نمایندگان صاحبان سهام این شرکت برگزار شد، صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ به تصویب رسید.


بر اساس این گزارش، در این جلسه پس از ارائه گزارش هیات‌مدیره، بازرس قانونی و حسابرس، همچنین برنامه‌های آتی شرکت توسط حاضران به تصویب رسید. لازم به ذکر است که بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸، سود خالص شرکت لیزینگ کارآفرین نسبت به سال ۱۳۹۷ رشد ۸۸ درصدی داشته است.


همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت لیزینگ کارآفرین  نیز در روز دوشنبه ۹ تیر ماه برگزار شد. در این مجمع افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.


لازم به ذکر است که با استناد به صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۳۰ دی ۱۳۹۸و مجوز شماره ۹۸/۴۳۱۳۹۹ مورخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مجوز شماره ۱۲۲/۶۴۷۱۳ مورخ ۶ خرداد ۱۳۹۹ سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، شرکت لیزینگ کارآفرین از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر