29 تير 1399 - 10:45

‌افزایش سقف انتقال کارت به کارت در بانک صادرات ایران تا ٦٠ میلیون

سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه‌ای از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز، از ٣٠ میلیون ریال به ٦٠ میلیون ریال افزایش یافت.
کد خبر : ۱۱۶۲۸۷
بانک صادرات

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و در جهت مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تمرکز هرچه بیشتر بر خدمات بانکی الکترونیکی و همچنین تسهیل استفاده هموطنان و مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، طی سه اقدام کاربردی سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه‌ای از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز را از ٣٠ میلیون ریال به ٦٠ میلیون ریال افزایش داد.


همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها از ١٠ میلیون ریال به ٣٠ میلیون ریال ارتقا یافت.


بانک صادرات ایران در سومین اقدام، تاریخ انقضای تمامی سپهرکارت‌ها را بدون نیاز به مراجعه به شعب از فروردین ماه سال جاری به مدت یک سال تمدید کرد.


بانک صادرات ایران با بیش از ٤٥ میلیون مشتری و بیش از ٢١ میلیون سپهر کارت فعال، گستره وسیعی از خدمات بانکی غیرحضوری را با استفاده از ابزارهای نوین خدمات بانکداری الکترونیک در سراسر کشور به هموطنان ارائه می‌کند.



 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر