ادامه پیگیری‌ ثبت‌نام جدید سهام عدالت در مجلس

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس، از ادامه پیگیری‌ها برای ثبت‌نام جدید سهام عدالت خبر داد.
کد خبر : ۱۱۶۳۰۹
حسن شجاعی

به گزارش ایبِنا به نقل از ایسنا، حسن شجاعی با اشاره به موضوع سهام عدالت و مشکلات ناشی از فروش آن برای دارندگان، اظهار کرد: مراحل مربوط به آزادسازی سهام عدالت در حالی انجام می‌شود که دارندگان این سهام با مشکلات متعددی در زمینه فروش آن مواجه هستند که از مهم‌ترین این مشکلات می‌توان به طولانی شدن زمان فروش سهام عدالت توسط بانک‌ها و واریز نشدن یک‌جای ۳۰ درصد این سهام به حساب فروشندگان اشاره کرد.


وی همچنین مشخص نبودن قیمت و نوع سهامی که به وکالت از سوی مشمولان فروخته می‌شود، وجود مشکلات در زمینه ثبت شماره شبای حساب بانکی و نیز شماره تلفن همراه در سامانه سهام را از دیگر مشکلات موجود در این زمینه برشمرد.


این نماینده مجلس با بیان این‌که این مشکلات مانع از آزادسازی سهام عدالت توسط دارندگان آن می‌شود، ادامه داد: برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر باید اقدامات لازم در زمینه رفع مشکلات موجود در زمینه آزادسازی سهام عدالت صورت گیرد، به‌ویژه این‌که به علت شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن بخشی از افراد جامعه نیازمند این امر هستند.


شجاعی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای ثبت‌نام جدید مشمولان سهام عدالت، خاطرنشان کرد: با شروع کار مجلس، ثبت‌نام جدید مشمولان سهام عدالت به طرح دو فوریتی در مجلس تبدیل شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر