01 مرداد 1399 - 10:03

تصویب افزایش سرمایه ۳۱۴ درصدی بانک ملت در مجمع

افزایش سرمایه ۳۱۴ درصدی بانک ملت از محل تجدید ارزیابی در مجمع تصویب شد.
کد خبر : ۱۱۶۴۰۰
بانک ملت

به گزارش ایبِنا، با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام شد : مجمع سالانه بانک ملت روز گذشته به صورت آنلاین با حضور سهامداران برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۵۰۲ ریال سود محقق شده، ۲۶ ریال معادل ۵ درصد سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.


سود سهام سهامداران حقیقی دارای حساب متمرکز نزد بانک ملت از یک مرداد و سهامداران فاقد حساب متمرکز نزد بانک ملت از یک مهر ماه با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی با مراجعه به شعب بانک ملت واریز می شود.


همچنین سود سهام صندوق های سرمایه گذاری از یک مهرماه با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب، تصویر مجوز فعالیت، آخرین تغییرات ثبت شده مربوط به ارکان صندوق و معرفی صاحبان امضای مجاز پرداخت می شود.


سهامداران حقوقی دارای تا ۲ درصد سهام از یک آبان، ۲ تا ۵ درصد سهام از ۱۵ آبان، ۵ تا ۱۰ درصد سهام از ۲۰ آبان و دارای ۱۰ درصد سهام به بالا از ۳۰ آبان با ارائه درخواست کتبی، اعلام شماره حساب و ارسال مدارک لازم می توانند سود سهام را دریافت کنند.


همچنین پس از برگزاری مجمع سالانه، مجمع فوق العاده با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار شد و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۳۱۴ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.


بنابراین گزارش، "وبملت" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از ۵ به ۲۰.۷ هزار میلیارد تومان رساند تا پس از بانک تجارت در جایگاه دومین بانک بزرگ بورسی قرار گیرد.


اطلاعیه تصمیمات برگزاری مجمع بانک ملت


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر