12 مرداد 1399 - 12:24

پذیرش یک شرکت در بازار دوم فرابورس

مدیر پذیرش فرابورس با اشاره به برگزاری جلسه هیات پذیرش در روز سه‌شنبه ۷ مرداد ۹۹ از پذیرش شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در بازار دوم طی این جلسه خبر داد.
کد خبر : ۱۱۶۷۰۴
فرابورس

به گزارش ایبِنا، سارا سادات اخلاقی با اشاره به اینکه درخواست پذیرش این شرکت توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین در اوایل اردیبهشت ۹۹ به فرابورس ارائه شد، گفت: پس از برگزاری جلسات و تکمیل و بررسی مدارک و مستندات مورد نیاز، این موضوع در هیات پذیرش مطرح شد.


به گفته اخلاقی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین متعلق به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین بوده و کنترل‌کننده نهایی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) است. او در خصوص موضوع فعالیت این شرکت توضیح داد: صنایع چوب خزر کاسپین در زمینه تولید انواع محصولات چوب عمدتا تولید ام دی اف با ظرفیت اسمی ۵۳ هزار متر مکعب فعالیت می‌کند و اولین شرکتی است که از این صنعت وارد بازار سرمایه می‌شود؛ ضمن آنکه حدود ۴ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.


مدیر پذیرش فرابورس سرمایه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین را ۲۰۰ میلیارد ریال و سود خالص آن را ۲۲۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: همچنین اظهارنظر حسابرس به صورت‌های مالی سالانه ۱۳۹۸ این شرکت مقبول است.


اخلاقی در پایان به سهامی عام بودن شرکت صنایع چوب خزر کاسپین اشاره و عنوان کرد: از این رو این شرکت می‌تواند پس از انجام شروط هیات پذیرش و ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار در صف عرضه اولیه سهام قرار گیرد.

برچسب ها: فرابورس پذیرش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر