15 مرداد 1399 - 10:05

مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد

مراسم معارفه مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۶۸۰۹
بانک کارآفرین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این مراسم روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد و با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد. در این مراسم دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن تشکر از زحمات حجت‌الله سلطانی مدیر پیشین امور بازرسی، برای مدیر جدید این واحد آرزوی موفقیت کرد و گفت: حوزه‌های نظارتی بانک در عین استقلال و تفکیک مسئولیت‌ها، باید به صورت مستمر و تنگاتنگ با یکدیگر در ارتباط باشند تا کاری مغفول نماند.


وی در ادامه گفت: خوشبختانه موضوع فساد در بانک کارآفرین جایی ندارد، ولی با توجه به رشد و توسعه بانک و استراتژی جدید، لازم است برای خطرات احتمالی آمادگی لازم را داشته باشیم. ریسک مخاطرات ناشی از تخلفات احتمالی باید به حداقل برسد و این وظیفه خطیر به عهده مدیریت امور بازرسی قرار دارد.


فرزین همچنین وظایف مدیریت امور بازرسی را برشمرد و افزود: انتظار دارم مدیریت امور بازرسی با حضور ایشان موثرتر از گذشته فعالیت کند.


وی در پایان گفت: برای آقای شکوه در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ایشان در بانک خوشنام کارآفرین منشأ اثر باشند و گام‌های مثبتی در جهت تحقق اهداف بانک بردارند.


بر اساس این گزارش، احمدعلی شکوه مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد اظهار داشت: بنده طی ۲۴ سال خدمت، توفیق انجام وظیفه در نهادهای دولتی از جمله وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت اقتصاد، وزارت راه و شهرسازی و همچنین بانک‌های صادرات، سرمایه و کشاورزی را داشته‌ام. ان‌شاءالله با کمک همکاران، این تجربیات راهگشای بنده در مدیریت بازرسی بانک کارآفرین خواهد بود.


شکوه در ادامه گفت: با هوشمندسازی فرایندها و استقرار سامانه هوشمند در مدیریت بازرسی، ضمن افزایش کارایی و کیفیت خدمات، کاهش در هزینه‌ها را نیز مدنظر قرار خواهیم داد.


در پایان این جلسه حکم مدیر امور بازرسی بانک کارآفرین توسط دکتر محمدرضا فرزین به وی اعطا شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر