27 مرداد 1399 - 14:00
سرپرست مرکز مالی ایران اعلام کرد:

برگزاری دوره های ویژه آموزشی ناشران فرابورسی و مدیریت ریسک

مرکز مالی ایران دوره‌های آموزشی مورد نیاز شرکت های فرابورسی و دوره جامع «مدیریت ریسک با رویکرد ERP در صنعت نفت، گاز و انرژی» را برگزار می کند.
کد خبر : ۱۱۷۱۷۰
مرکز مالی ایران

به گزارش ایبِنا، سجاد موحد، سرپرست مرکز مالی ایران گفت: دوره ویژه ناشران فرابورسی با هدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه برنامه ریزی شده و سرفصل های مشتمل بر بررسی دستورالعمل ها و قوانین حاکم بر ناشران فرابورس با تاکید بر الزامات افشای ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، مزایای پیاده سازی کنترل های داخلی و استقرار حاکمیت شرکتی، الزامات قانونی و فرآیندهای اجرایی افزایش سرمایه، اقتصاد برای مدیران و ارزشیابی سهام شرکت‌ها را پوشش داده و به سوالات و ابهامات مطرح شده در این حوزه می پردازد.


وی در ادامه گفت : در این دوره آموزشی «عبده تبریزی، مرفوع، احمد پویانفر، محمد علیزاده و غلامرضا ابوترابی» به ارائه مطالب خواهند پرداخت و به طور جامع مباحث مورد نیاز روز شرکت‌های ناشران فرابورسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.لازم به ذکر است که این دوره از تاریخ ۲۹ مرداد ماه لغایت ششم شهریور ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.


برگزاری دوره جامع «مدیریت ریسک با رویکرد ERP در صنعت نفت، گاز و انرژی»


همچنین مرکز مالی ایران در نظر دارد تا دوره‌ « مدیریت ریسک با رویکرد ERP در صنعت نفت، گاز و انرژی » و با هدف کمک به سازمان‌ها و افراد فعال در این حوزه را برگزار کند. در این دوره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مبانی مدیریت و تحلیل انواع ریسک های مالی  و بانکی مطابق با سر فصل دوره FRM و ERP و دستورالعمل های کمیته بین المللی بازل، نحوه مدیریت ریسک در بازار سرمایه ایران با استفاده از ابزارهای موجود را می آموزند.


افزون بر این، در دوره مذکور، اندازه گیری ریسک انواع سبد های دارایی شامل سهام، اوراق درآمد ثابت و مشتقات با سنجه های مختلف ریسک، نحوه تحلیل و تفسیر آن در اتخاد استراتژی های معاملاتی مناسب برای کاهش ریسک و پوشش ریسک در صنعت نفت، گاز و انرژی نیز آموزش داده می شود. علاقه‌مندان جهت ثبت نام در دورهای آموزشی فوق می‌توانند به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه و یا با شماره ۶۶۷۲۴۳۴۳-۰۲۱ تماس حاصل کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر