27 مرداد 1399 - 18:47
دبیرکل سندیکای بیمه گران:

بیمه میهن با حضور مصطفوی به سر منزل مقصود خواهد رسید

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت: رضا مصطفوی از مدیران متعهد و ارزشمند صنعت بیمه است و با تداوم و استمرار مدیریت وی در بیمه میهن، این شرکت به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
کد خبر : ۱۱۷۱۸۱
بیمه میهن

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه میهن، شرکت بیمه میهن امروز میزبان دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بود و سران دو مجموعه در دیدارِ صمیمانه، به بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل جاری صنعت بیمه پرداختند.


در این دیدار که ابراهیم حمیدی رییس هیات مدیره بیمه میهن نیز حضور داشت، سیدمحمد کریمی ضمن تبریک انتصاب رضا مصطفوی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت بیمه میهن، اظهار داشت که این انتخاب برای مجموعه میهن پربرکت و نویدبخش اقدامات ارزشمندی است و سندیکای بیمه گران نیز با قدرت حمایت های لازم را از این مجموعه معظم به عمل خواهد آورد.


دبیر کل سندیکای بیمه گران با تشریح فعالیت‌های جاری و برنامه‌های در دست اقدام سندیکای بیمه گران، ارتباط و تعامل با بیمه مرکزی و بدنه صنعت بیمه، نهادها و دستگاه‌های مختلف را با هدف تبیین اهداف کلان صنعت بیمه و پیگیری مطالبات این صنعت، از اهم برنامه‌های این دوره سندیکای بیمه‌گران خواند و از استمرار این همکاری‌ها خبر داد.


رضا مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور گرم دبیرکل سندیکای بیمه گران در بیمه میهن، اقدامات وی در بازدید از شرکت‌های بیمه و تعامل و ارتباط با نهادها و دستگاه‌های مختلف را سازنده و دلگرم کننده دانست و گفت: حضور کریمی در رأس سندیکای بیمه گران فصل نوینی از فعالیت‌های جدی این نهاد تأثیرگذار گشوده است و این حرکت‌ها ارزشمند و موجب تقویت همکاری‌های دوجانبه و نوید بخش آینده‌ای درخشان برای صنعت بیمه است و بر تداوم این همکاری‌ها تاکید کرد.


در این نشست صمیمانه، طرفین بر افزایش تعاملات فی مابین در راستای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف و مأموریت‌های صنعت بیمه تأکید کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر