05 شهريور 1399 - 15:14

آمادگی بانک سپه برای پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم

مشتریان می توانند از طریق مراجعه به درگاه‌های غیرحضوری و حضوری و با ارائه اطلاعات مورد نیاز، نسبت به پذیره‏‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری از تاریخ ۵ تا ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۹ اقدام کنند.
کد خبر : ۱۱۷۴۶۵
آمادگی بانک سپه برای پذیره نویسی واحدهای سرمایه‌ گذاری صندوق سرمایه‌ گذاری  پالایشی یکم (نماد پالایش)

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه،این بانک به عنوان یکی از بانکهای عامل پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌ گذاری صندوق سرمایه‌ گذاری پالایشی یکم دولتی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا از طریق مراجعه به درگاه‌های غیرحضوری و حضوری و با ارائه اطلاعات مورد نیاز، نسبت به پذیره‏‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری از تاریخ ۵ تا ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۹ اقدام کنند.


بر اساس این گزارش سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی)، حداکثرپنجاه میلیون ریال (پنج میلیون تومان) تعیین شده است وپذیره‏ نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان‏پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.


لازم به ذکر است متقاضیانی که قبلا در پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم (دارا یکم) شرکت کرده اند ، می توانند در مجموع دو صندوق تا سقف ۵۰ میلیون ریال پذیره نویسی کنند و داشتن کد بورسی برای پذیره نویسی الزامی نیست.


با توجه به تأکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا توصیه می‌شود هموطنان عزیز به منظور حفظ سلامت، جز در موارد ضروری، از مراجعه حضوری به شعب بانک جداً پرهیز نموده و پذیره نویسی را از طریق درگاه های غیرحضوری بانک (http://banksepah.ir  ,  http://ebanksepah.ir ) انجام دهند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر