16 شهريور 1399 - 08:34

اعطای ۱۷ هزار و ۵۰۰ فقره وام ازدواج در بانک مسکن

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از اعطای ۱۷ هزار و ۵۱۶ فقره تسهیلات ازدواج در یک سال اخیر خبر داد.
کد خبر : ۱۱۷۶۵۵
وام ازدواج

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن در هفته دولت، سیاست ها و خدمات ارائه شده به مردم و جامعه را تشریح کرد. بخشی از این خدمات، که در یک سال اخیر به مردم ارائه شده است، در حوزه ارائه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج است.


مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در گفت و گو با هیبنا، اعلام کرد که در راستای رسالت اجتماعی خود و در راستای اهداف خداپسندانه، سیاست اعطای تسهیلات ازدواج را ادامه داده است. وی با اشاره به این که در یک سال اخیر ۳۱ هزار و ۷۷۸ تقاضا برای دریافت تسهیلات ازدواج به بانک مسکن وجود داشته است، گفت: از تاریخ اول شهریور ماه سال ۹۸ تا اول شهریور ماه سال جاری ۱۷ هزار و ۵۱۶ فقره تسهیلات پرداخت شده است. از سوی دیگر، پرونده ۳ هزار و ۹۳۴ نفر دیگر از درخواست کنندگان نیز به دلیل عدم تکمیل پرونده توسط مشتری یا عدم مراجعه به شعبه در جریان است.


احمدی با بیان این که بانک مسکن در اعطای تسهیلات ازدواج مشکلی ندارد گفت: به محض این که پرونده مشتریان تکمیل شود و مشکلی در پرونده وجود نداشته باشد، تسهیلات به مشتریان پرداخت می شود.


رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن میزان کل تسهیلات پرداختی در یک سال اخیر را ۷۸۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز جوانان به تامین منابع مالی، سعی همکاران در شعب بانک مسکن این است که منابع هر چه سریع تر در اختیار مشتریان قرار گیرد.


احمدی در پایان تاکید کرد که بانک مسکن در راستای وظایف و مسوولیت های اجتماعی، تلاش کرده که اعطای تسهیلات قرض الحسنه را مطابق با قوانین در دستور کار قرار دهد، با توجه به این که امر ازدواج، مورد تایید بزرگان دین اسلام نیز بوده، تلاش بانک مسکن، تامین منابع مورد نیاز جوانان کشور برای این امر مبارک بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر