21 شهريور 1399 - 09:33

پذیره‌نویسی صندوق‌ سرمایه گذاری قابل معامله پالایشی یکم تمدید شد

پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق‌های قابل معامله (ETF) پالایشی یکم( نماد پالایش) در بانک پارسیان به مدت یک هفته تمدید شد.
کد خبر : ۱۱۷۸۰۰
ETF

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بر اساس این گزارش، پذیره نویسی واحدهای این صندوق در بانک پارسیان که از روزچهارشنبه۵شهریورماه آغاز شده بود، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت. بر این اساس، پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله پالایشی یکم، از طریق درگاه های غیرحضوری بانک پارسیان شامل وب سایت بانک و اپلیکیشن تاپ و پیام رسان آی گپ ویا مراجعه حضوری به شعب بانک پارسیان انجام خواهد شد.

سقف سرمایه‌گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنجاه میلیون ریال (پنج میلیون تومان) تعیین شده است. پذیره‌نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان‌پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.

برای پذیره نویسی، داشتن کد معاملاتی( کد بورسی) الزامی نیست و متقاضیان برای انجام معامله این واحدها، می توانند به تدریج در ماه های آینده و در فرصت مناسب نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، مطابق رویه های شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، اقدام کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر