27 شهريور 1399 - 13:01

جشنواره قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه ریالی صندوق پارسیان

جشنواره قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه ریالی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۷۹۷۵
بانک پارسیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بنابر این گزارش ۵۰ کمک هزینه خرید واحد مسکونی یک میلیارد ریالی، ۶۰ کمک هزینه خرید خودرو داخلی ۳۰۰میلیون‌ریالی، ۸۰ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی ۱۵۰ میلیون ریالی، ۲۰۰ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ۵۰ میلیون ریالی، ۵۰۰ کمک هزینه خریدصنایع دستی ۲۰میلیون ریالی، هزار جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی و ده‌ها هزارجایزه نقدی دیگر از جوایز این دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان است.


این گزارش می افزاید: جوایز فوق به قید قرعه به سپرده گذارانی که از ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹ نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز و یا تکمیل موجودی حساب حداقل به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اقدام کنند، تقدیم خواهد شد.


پس از برگزاری مراسم قرعه کشی در مهر ماه اسامی برندگان از طریق شعب سراسر کشور و پایگاه های اینترنتی بانک پارسیان و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به آدرس https://www.parsian-bank.ir و www.sandogh.parsian-bank.ir اعلام خواهد شد.


گفتنی است؛ برنامه راهبردی بانک و صندوق قر ض الحسنه بانک پارسیان توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه است و طرح های تسهیلاتی این بانک در عرصه های اشتغالزایی، درمان، ازدواج و مسکن در همین راستا صورت می گیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر