05 مهر 1399 - 10:21

افزایش خدمات غیرحضوری بانک سرمایه به‌منظور صیانت ازسلامت مشتریان

بانک سرمایه به‌منظور کمک به پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا وکاهش مراجعات حضوری به شعب، اقدام به راه‌اندازی «سرویس ثبت‌نام و بازنشانی رمزعبور ورود به اینترنت بانک وموبایل بانک» به صورت غیرحضوری نموده است.
کد خبر : ۱۱۸۱۸۷
بانک سرمایه


به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم‌وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدها و افزایش سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی)، در گامی دیگر نسبت به راه‌اندازی و عملیاتی نمودن «سرویس ثبت‌نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک» در صفحه «ورود به اینترنت بانک سرمایه» اقدام نموده است.




این گزارش می‌افزاید این سرویس در درگاه اینترنت بانک با لحاظ کلیه ملاحظات امنیتی راه‌اندازی شده و مشتریان می‌توانند پس از انجام فرایندهای تعریف‌شده، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور جدید برای درگاه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک یا تعیین رمز جدید برای این درگاه‌ها اقدام نمایند.


شایان‌ذکر است با راه‌اندازی این سرویس مشتریان ارجمند می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با فعال‌سازی اینترنت بانک خود به‌صورت غیرحضوری، نسبت به فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های سرمایه خود در اینترنت بانک نیز اقدام نمایند و نیازی به مراجعه به شعب در این خصوص نداشته باشند.


گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگوی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر