07 مهر 1399 - 07:18

حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است

ایفای مسئولیت اجتماعی یکی از رویکردهای مهم بانک رفاه کارگران است که حمایت از ورزش نیز در راستای انجام این وظیفه صورت می پذیرد.
کد خبر : ۱۱۸۲۵۸
حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، لله گانی مدیر عامل این بانک در دیدار با رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ورزش در مسیر حرکت و سلامت جامعه است، هر چقدر که در ورزش سرمایه گذاری شود، چندین برابر از هزینه های بخش درمان و بزهکاری اجتماعی جامعه کاسته می شود.


وی افزود: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی سلامت محور در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، همواره از ورزش و تیم های ورزشی حمایت می کند؛ چرا که معتقدیم لازمه داشتن جامعه سالم، انسان های سالم است.


مدیر عامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: همکاری و تعاملات بین این بانک و فدراسیون تیراندازی از سال های گذشته وجود داشته و با انعقاد تفاهم نامه، دامنه این همکاری ها، گسترش پیدا خواهد کرد.


لله گانی همچنین تأکید کرد: همکاری با فدراسیون های ورزشی علاوه بر توسعه ورزش در جامعه، می‌تواند زمینه مناسبی نیز برای کارکنان و خانواده های آن ها به وجود بیاورد که وقت بیشتری را به ورزش اختصاص دهند.


در این نشست، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی از حمایت های بانک رفاه کارگران در حوزه ورزش به ویژه این فدراسیون قدردانی و اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه، زمینه همکاری های متقابل افزایش یابد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر