12 مهر 1399 - 10:54

رشد ۲۸ درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال جاری

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:خوشبختانه بخش کشاورزی سال گذشته ۸.۸درصد رشد داشته و ما هم حداکثر تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ازهمه ظرفیت‌هابرای کمک به تحقق شعارجهش تولید دراین بخش استفاده کنیم.
کد خبر : ۱۱۸۴۳۶
خدارحمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی افزود:خوشبختانه مایحتاج مردم جامعه توسط بخش کشاورزی و تلاش کشاورزان تامین شده و کمبودی وجود ندارد. این اتفاق نشان از عملکرد خوب بخش کشاورزی دارد گرچه مسایل اقتصادی بر قیمت های بازار اثر گذاشته و کالا به دست مصرف‌کننده با قیمت بالاتری می رسد اما در عرصه تولید نقصانی به وجود نیامده است.


وی گفت: با همه سختی هایی که دشمن بد کار برای ما به وجود آورده است جریان تولید در بخش کشاورزی ادامه دارد و ما نیز در بانک کشاورزی برای پشتیبانی از تلاش کشاورزان و تامین و حمایت مالی از فعالیت آنان تلاش می‌کنیم.


خدارحمی گفت: خوشبختانه رشد پرداختی‌های بانک کشاورزی درپایان شهریور امسال نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۸ درصد بود و در یکی دو سال اخیر طرح هایی در بخش کشاورزی اجرا کردیم که در نوع خود بهترین یا برترین است.


وی افزود: با مشارکت بانک کشاورزی در سال جاری بزرگ ترین گلخانه هیدروپونیک و پیشرفته درحضور رئیس جمهور به مساحت ۸۸  هکتار در منطقه آزاد ارس اجرا شد و در حوزه زنجیره مرغ تخمگذار نیز برای اولین بار بزرگ ترین مجتمع مرغ تخم‌گذار کشور به ظرفیت ۳ میلیون قطعه در استان گلستان مرحله به مرحله افتتاح می‌شود و به زودی تکمیل خواهد شد.


 مدیرعامل بانک کشاورزی خاطر نشان کرد:در زمینه پرورش ماهی در دریا یک طرح بزرگ با ظرفیت تولید سالانه ۴ هزارتن ماهی با کیفیت عالی در خلیج فارس به بهره‌برداری رسید و طرح انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویر مرکزی در حال اجراست و  در زمینه طرح ماهیان خاویاری نیز طرح‌هایی اجرا شده و در حال بهره‌برداری است.


 وی اضافه کرد: با تلاش کشاورزان اقدامات و حرکت‌های خوبی در بخش کشاورزی کشور در حال انجام است و ما هم این افتخار را داریم که پشتیبان تلاش ها آنان هستیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر