احتمال ارائه کمک مالی جدید؛

معاملات آتی سهام آمریکا افزایش یافت

معاملات آتی سهام ایالات متحده پنج‌شنبه شب در انتظار لایحه جدید احتمالی کمک مالی افزایش یافت.
کد خبر : ۱۱۸۶۴۰
بورس امریکا

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، معاملات آتی داوجونز بیش از ۱۰۰ واحد افزایش می یابد در حالی که معامله گران منتظر سرنخ برای محرک های مالی جدید هستند. با ادامه جستجوی وال استریت پیرامون وضوح لایحه جدید احتمالی کمک مالی، معاملات آتی سهام ایالات متحده پنج شنبه شب افزایش یافت.


معاملات آتی صنعت داو جونز ۱۲۱ واحد یا ۰.۴ درصد افزایش یافت. معاملات آتی اس اند پی ۵۰۰ و نزداک ۱۰۰ به ترتیب ۰.۴ و ۰.۳ درصد به دست آوردند. تمرکز گفتگوی سخنگوی کاخ سفید و وزیر خزانه داری بر این است که آیا هرگونه احتمال توافق قریب الوقوع در مورد لایحه جامع وجود دارد. وزیر، علاقه رییس جمهور را برای دستیابی به چنین توافقی روشن کرد.


این توئیت پس از آن منتشر شد که پلوسی به خبرنگاران گفت، او بدون بسته محرک گسترده تر، از کمک به خطوط هوایی ایالات متحده پشتیبانی نخواهد کرد. چیزی که ترامپ در اوایل هفته از آن حمایت کرد. در همین حال، ترامپ صبح پنج شنبه به فاکس بیزینس گفت که دولت و دموکرات ها گفتگوهای بسیار پُرباری شروع می کنند.


داو روز پنج شنبه را در بالاترین سطح خود از اوایل سپتامبر به پایان رساند و بیش از ۱۰۰ واحد افزایش یافت، نزداک ۰.۵ درصد رشد کرد و اس اند پی ۵۰۰ با پیش فروش ۰.۸ درصدی عملکرد بهتری داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر