24 آبان 1399 - 13:54
دکتر حسین مهری با تاکید بر سال جهش تولید:

از هیچ کمکی در راستای حمایت از تولیدکنندگان دریغ نخواهیم کرد

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در بازدید از گروه صنعتی زر اعلام کرد: در سال جهش تولید از هیچ کمکی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر : ۱۱۹۶۲۳
بازدید از زر

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، مدیرعامل این بانک روز پنجشنبه بیست و دوم آبانماه سال ۹۹ به اتفاق هیأت همراه از طرح توسعه ای گروه صنعتی زرماکارن بازدید کرد.


در این بازدید که به منظور حمایت از این واحد صنعتی خوشنام و موفق صورت گرفت، مرتضی سلطانی بنیانگذار و مدیرعامل هولدینگ زر گزارشی از وضعیت شرکت و آمار و اطلاعات مربوطه ارائه نمود و مدیران ارشد بانک پس از استماع این گزارش برای تأمین مالی جهت افزایش تولید، تکمیل زنجیره ارزش و توسعه فعالیت های این گروه صنعتی قول مساعد دادند.


در این نشست، مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده توسط این واحد صنعتی در راستای تولید محصولات متنوع و توجه به تکمیل زنجیره ارزش به عنوان استراتژی راهبردی کسب و کار در صنایع غذایی و مدیریت کارآفرینانه در این شرکت عنوان داشت: این بانک با توجه به شرایط خاص کشور اولویت خود را تکمیل طرح های نیمه تمام با درصد پیشرفت بالا می داند و کارآفرینانی مانند مهندس سلطانی گام های مؤثری در جهت خودکفایی در تولید برداشته اند و وظیفه بانک ها به عنوان تأمین کننده منابع مالی حمایت همه جانبه از صنعتگرانی است که دارای اهلیت و صلاحیت در حرفه خود می باشند.


همچنین مهندس عسکری عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک در رابطه با اقدامات شرکت پژوهشی زر در خصوص شایسته سالاری، جوان گرایی و نخبه گرایی در این شرکت مطالبی را بیان کرد و اداره نمودن این شرکت به صورت سیستمی را از دیگر مزایای آن برشمرد.


شایان ذکر است، گروه صنعتی و پژوهشی زر در سال ۱۳۸۰ خطوط تولید آرد سمولینا را راه‏ اندازی کرد و با توسعه‌ی کارخانه آرد، واحد تولیدی پاستا را در سال ۱۳۸۴ راه‏ اندازی نمود و توانست سهم مؤثری را در بازارهای داخلی کسب کند.


این گروه صنعتی در حال حاضر یکی از بزرگترین صادرکنندگان انواع ماکارونی می‌‏باشد و موفق شده است با افزایش تعداد سیلوهای غلات خود، توان ذخیره‏ سازی خود را بالا برده و با راه‏ اندازی ۵ خط تولیدی آرد بیشترین ظرفیت تولید یکجا انواع آرد در ایران را به خود اختصاص دهد.


گفتنی است، این شرکت با ظرفیت تولید ۴ میلیون تن محصول در سال شامل انواع نشاسته، آرد، گلوتن، نان صنعتی، قند مایع، ماکارونی، کیک، کلوچه، بیسکوئیت، شیرینی، شکلات، غذای کودک، غلات پرک‏ شده، کورن فلکس و خوراک دام مشغول فعالیت می باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر