29 آبان 1399 - 09:26
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

ارزیابی مستمر شعب بانک توسعه تعاون منجر به افزایش کیفیت خدمات شد

در جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تحقق برنامه‌ها و توسعه پیشرفت‌ها را ازجمله اهداف این جلسات دانست.
کد خبر : ۱۱۹۷۶۵
عضو هیات مدیره تصریح کرد: ارزیابی مستمر شعب بانک توسعه تعاون، منجر به افزایش کیفیت خدمات شده است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این جلسات که با حضور عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون و همچنین معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات مدیرعامل، رئیس و معاون اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد و مدیران و روسای شعب استان‌های فوق در محل ساختمان مدیریت شعب استان اصفهان برگزار گردید. امیر هوشنگ عصارزاده گفت: هدف از برگزاری جلسات بررسی عملکرد شعب استان‌ها، تقویت و بهبود فعالیت‌های آن‌هاست و لذا باید ارزیابی‌ها به‌صورت عدد و رقم بیان شود تا به‌طور ملموس شاهد عملکرد استان‌ها باشیم.


وی در همین راستا افزود: این جلسات صرفاً برای طرح و یافتن مشکلات نیست بلکه هدف شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای لازم جهت فعالیت روبه رشد استان و شعب است. بر همین مبنا، در استان‌ها باید جلسات به‌صورت هفتگی و ماهانه برگزار شود تا با شناسایی مشکلات، نواقص و کمبودها در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و تدابیر لازم اندیشیده شود.

این عضو هیات مدیره افزود: استان‌هایی که امروز در جلسه حاضرند همگی دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی هستند و انتظارات از آن‌ها بسیار زیاد است، بنابراین باوجود پتانسیل‌های موجود، همه باید کمک کنیم تا روند رو به رشد در آن‌ها شتاب بیشتری بگیرد.

مسئولیت‌پذیری و اشراف نسبت به برنامه‌ها، مسیر رسیدن به اهداف توسعه‌ای را هموارتر می‌کند

عصار زاده همچنین در جمع روسای شعب استان یزد به مسئولیت‌پذیر بودن اشاره کرد و گفت: باید وظایفی که بر عهده‌داریم با حس مسئولیت‌پذیری و با نهایت ظرافت و دقت انجام شود و با برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی مشخص، بهبود شاخص‌های کلیدی ازجمله بهینه‌سازی مصارف، مطالبات غیر جاری، نرخ تخصیص و عملیات توسعه‌ای، رشد منابع و... در دستور کار کلیه استان‌ها قرار گیرد.

وی همچنین در جمع روسای شعب استان چهارمحال و بختیاری افزود: هر استان به نسبت ظرفیت و پتانسیل آن استان موردبررسی خواهد بود و مشارکت در پیشبرد برنامه‌ها باید مشارکت هدفمند و فعالانه باشد.

عصارزاده در توضیح این مطلب افزود: باید نسبت به کلیه طرح‌ها و برنامه‌ها اشراف کامل داشته و بااطلاع دقیق از جزئیات طرح و برنامه گام‌های مؤثری برداشته شود و کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌ها در مجموعه بانک به‌عنوان یک واحد کل و به‌هم‌پیوسته در نظر گرفته شود چراکه پیشرفت و ارتقاء یک سازمان منوط به اجرای هوشمندانه و مسلط به همه اهداف و برنامه‌هاست.

وی در همین راستا تصریح کرد: ضرورت دارد تا با انتخاب یکی از معاونین جهت برگزاری جلسات و رصد نمودن برنامه‌ها و فعالیت‌های شعب به‌عنوان یک تکلیف، فعالیت شعب به‌طور کامل در کلیه شاخص‌ها موردبررسی قرارگرفته و نقاط ضعف و قوت بعد از شناسایی با پیگیری‌های مستمر و مکرر مرتفع گردد.

با توجه به ظرفیت‌های استان اصفهان، انتظارات از شعب این استان، بالاتر است

در ادامه عضو هیات مدیره در جمع روسای شعب استان اصفهان به ظرفیت و پتانسیل استان اصفهان اشاره کرد و افزود: سهم استان اصفهان در اقتصاد کشور و بانک سهم به سزایی است و انتظارات از استان و همکاران بسیار بالا است.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: استان اصفهان طی سال‌های اخیر دارای کارنامه عملیاتی موفقی بوده لذا استمرار این موفقیت‌ها بسیار مهم است و با تلاش و همدلی و وحدت، نه‌تنها باید این پایداری را حفظ کرد بلکه باید به پیشرفت‌های بهتری در آینده نیز دست پیدا نمود و البته این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها مرهون تصمیم‌گیری‌های درست است و باید به‌طور محتاطانه ادامه یابد.

شایان‌ذکر است در این جلسه عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان، حکمتی نیا مدیر شعب استان یزد و عزیزی مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری نیز حضورداشته و همچنین در پایان جلسه، مدیران استان‌ها و روسای شعب نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر