29 آبان 1399 - 15:06

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۱۹۷۸۲
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالی


"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"      امام راحل عظیم الشأن (ره)


فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.


حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.


هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.


اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.


خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است.


بار دیگر ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم قدرشناس کشور و به ویژه بسیجیان گرانقدر سلامتی و صحت مسألت دارم.


                                                                                                                                                                                                                                  اسماعیل لله گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر