صعود بیت کوین به مرز ۱۹ هزار دلار

بیت کوین با نزدیک شدن به مرز ۱۹۰۰۰ دلار رالی بزرگ خود را ادامه می‌دهد.
کد خبر : ۱۱۹۸۱۱
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده برای اولین بار در حدود سه سال گذشته تقریباً به آستانه ۱۹۰۰۰ دلار نزدیک شد و امید علاقه مندان به رمزنگاری را افزایش داد که ممکن است بیت کوین آخرین رکورد خود را شکست دهد.


قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۸۱۰۷.۸۶ دلار و ۱۸۹۶۴.۶۴ دلار معامله شده و آخرین پیک آن در معاملات صبح زود روز شنبه به قیمت ۱۸۶۲۶.۹۱ دلار بود که بیش از دو درصد افزایش داشت.


این آخرین پیک تنها ۱۰۰۰ دلار از بالاترین رقم خود در اواخر سال ۲۰۱۷ کمتر است. در آن زمان بیت کوین نزدیک ۲۰ هزار دلار معامله شده بود، قبل از اینکه با افت چشمگیری روبرو شود و ۷۰ درصد ارزش خود را در سال بعد از دست دهد.


رالی بیت کوین معمولاً باعث رشد دارایی های رمزنگاری شده کوچکتر نیز می شود. روز شنبه اکثر ده ارز رمزنگاری شده برتر با افزایش در بازه از یک درصد تا بیش از ۱۸ درصد معامله شدند، و ریپلز بیشتر از همه افزایش داشت.


در حالی که برخی از تحلیل گران در حال حاضر هشدار می دهند رشد انفجاری ارز رمزنگاری شده که بیش از دو برابر در سال جاری دیده شده، ممکن است با سقوط شدیدی پایان یابد، هنوز برخی از سرمایه گذاران و بانک ها در مورد روند صعودی آینده بیت کوین امیدوارهستند.


اخیراً گزارش شده که سیتی بانک غول وال استریت بیت کوین را طلای قرن ۲۱ نامیده و پیش بینی کرده که ممکن است در پایان سال آینده به ۳۱۸۰۰۰ دلار برسد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر