02 آذر 1399 - 13:19
در شرایط بحرانی همه‌گیری کرونا؛

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری بانک صنعت و معدن

مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن از توسعه ارائه خدمات غیرحضوری بانک همراستا با اجرای مصوبات و ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۸۴۸
مصطفی راستی فر

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن اعلام داشت: همراستا با اجرای مصوبات و ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا، این بانک خدمات دیجیتالی خود را جهت کاهش مراجعه های حضوری و ارتقاء کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان شامل سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اینترنت بانک دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانک دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) توسعه داده است.


وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: میزان حضور پرسنل در شعب بانک، مطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونای هر استان خواهد بود و این بانک برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صنعتگران، کارآفرینان و هموطنان عزیز ارائه خدمت می نماید و توصیه می شود بمنظور حفظ سلامتی هموطنان و مشتریان گرامی حتی المقدور از مراجعه حضوری به بانک خودداری و نیازهای خود را بصورت غیر حضوری و از طریق سامانه های دیجیتالی و دستگاههای خود پرداز مرتفع نمایند.

مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن اشاره کرد سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اینترنت بانک دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانک دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) خدمات دیجیتالی هستند که علاوه بر سهولت دسترسی دارای تنوع زیادی در ارائه خدمات به مشتریان می باشند. 

راستی فر تأکید کرد: همه گیری کرونا آسیب زیادی به کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط وارد کرده است و بانک صنعت و معدن رسالت خود می داند در جهت کمک به رونق تولید از تمام ظرفیت های خود استفاده نماید.

وی افزود: این بانک همچنین مطابق مصوبات ارکان سیاستگذار بالادستی به ویژه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعویق اقساط مشتریان آسیب دیده به ویژه مشتریان دارای تسهیلات قرض الحسنه و مشتریان خرد اقدام نموده و تلاش برای تأمین نیازهای سرمایه در گردش مشتریان صنعتی و معدنی را به عنوان اولویت اصلی در دستور کار خود قرار دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر