06 آذر 1399 - 14:06
مدیرعامل در گفت وگو با روسای شعب تصریح کرد:

بانک توسعه تعاون به همت تلاش متعهدانه پرسنل،منشا اثرات مطلوبی است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه جلسات گفت و گوی مستقیم با روسای شعب سراسر کشور، در گفتگوی تلفنی با تعدادی از آنها بر ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات این بانک تاکید کرد.
کد خبر : ۱۱۹۹۹۰
بانک توسعه تعاون به همت تلاش متعهدانه پرسنل، منشأ اثرات مطلوبی در کشور بوده است 

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان که به منظور استماع و بررسی دقیق تر مسایل و چالش های پیش روی شعب مختلف بانک توسعه تعاون در اقصی نقاط کشور، با روسای شعب استانی به صورت تلفنی گفت و گو می کرد، گفت: با وجود همه محدودیت ها، بانک توسعه تعاون توانسته با توجه به وظایف ذاتی و توسعه ای خود، منشأ اثرات قابل توجهی در ارایه خدمات به عموم مشتریان در شبکه بانکی و به ویژه تعاون گران در سراسر کشور باشد و این جز با تلاش مستمر و متعهدانه همکاران من به ویژه در شعب شهرستان ها میسر نبود.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تاکید بر لزوم اصلاح نسبت‌های مالی شعب شامل ترکیب منابع، اصلاح نسبت مصارف به منابع و همچنین NPL در شعب، گفت: برای دستیابی به عملکرد حداکثری در اکوسیستم بانکداری کشور، انتظار داریم عملکرد بهتری را در استانها شاهد باشیم.


وی همچنین ضمن تاکید بر حفظ و حمایت از همه نیروهای انسانی شاغل در شبکه شعب بانک، از افزایش ظرفیت شعب در بخش پرسنلی خبر داده و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، با برگزاری آزمون استخدامی که در پیش است، مشکل کمبود نیروی انسانی به زودی در شعب استان ها برطرف خواهد شد تا با توان بیشتری امکان ارائه خدمات به مشتریان فراهم گردد.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن اشاره به اینکه عموم باجه های این بانک، ظرفیت تبدیل به شعبه را دارند، گفت: به منظور توسعه خدمات و افزایش کیفیت ارایه سرویس ها و خدمات مورد انتظار مشتریان، تبدیل تعدادی از باجه های بانک به شعبه در دستور کار است که در این خصوص، اقدامات و پیگیری های لازم در حال انجام است.


گفتنی است در این جلسه گفت و شنود، مهدی اناری محمدآبادی،رییس باجه بردسیر کرمان، مهدی شمسی رییس شعبه زرندیه در استان مرکزی، ماشاالله باقری،رییس شعبه کاشانی شهرکرد وجواد پرهام نیا رییس شعبه مرکزی بجنورد، همچنین زهرا محرمی قیداری رییس شعبه خدابنده زنجان به بیان چالش ها و مشکلات شعب خود پرداختند و از نظرات و رهنمودهای مدیرعامل بانک توسعه تعاون بهره مند شدند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر