روش‌های واریز سود سال ۹۸ سهام عدالت اعلام شد

سازمان بورس و اوراق بهادار چگونگی دریافت سود سهام عدالت سال ۹۸ برای افرادی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۲۰۴۸۴
سهام عدالت

به گزارش ایبِنا، با توجه به در برگیری سهام عدالت برای ۴۹ میلیون نفر ایرانی، نحوه دریافت سود سالیانه سهام عدالت برای این افراد مهم است،‌ از این تعداد حدود ۱۹ میلیون نفر روش مدیریت مستقیم و ۳۰ میلیون نفر روش مدیریت غیرمستقیم یعنی از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را انتخاب کرده‌اند.


در اطلاعیه سازمان بورس اوراق بهادار آمده است: مطابق مصوبه ۲۳ مهر ماه ۹۹ شورای عالی بورس مقرر شد سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال ۹۸ نسبت به مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه‌گذاران و برای مشمولان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت شود.


در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید به معرفی حساب شرکت‌های سرمایه‌پذیر اقدام کنند، به‌گونه‌ای که تا زمان انجام تکالیف قانونی مطابق آیین‌نامه آزادسازی سهام عدالت با ارائه تعهدنامه‌ای به سازمان بورس و بازرس قانونی خود امکان دخل و تصرف در آن را از خود سلب کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر