15 دی 1399 - 09:19
توسط کارکنان بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان

قریب به ۷۰۰جلد کتاب به مدرسه«مهر بانک کشاورزی» اهدا شد

در راستای اجرای طرح «نذر دانایی» قریب به ۷۰۰ جلد کتاب اهدایی کارکنان بانک کشاورزی به مدرسه «مهر بانک کشاورزی» در روستای ملکی استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
کد خبر : ۱۲۱۰۰۵
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، به منظور تجهیز کتابخانه مدرسه شش کلاسه مهر بانک کشاورزی در روستای ملکی شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان، کتب درسی و مرتبط  اهدا شده توسط تعدادی از همکاران نیکوکار، به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک کشاورزی  در روزهای آغازین دی ماه به این منطقه ارسال و به این مدرسه اهدا شد.


بر اساس این گزارش،مدرسه«مهر بانک کشاورزی» با تامین اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال با زیربنای آموزشی ۴۰۴ متر مربع و در زمینی به وسعت ۱۶۷۶ مترمربع در اجرای مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی ابتدای مهرماه سال جاری در روستای ملکی احداث شد و به بهره برداری رسید.


این گزارش می افزاید: با گشایش این مدرسه قریب به ۲۰۰ نفر از دانش آموزان روستای ملکی،که پیش از این در شرایط نامساعد تحصیل می کردند به کلاس های درس استاندارد با امکانات مناسب منتقل شدند و پک تحصیلی شامل کیف و نوشت افزار کامل دریافت کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر