15 دی 1399 - 09:44
بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان

حمایت ۲۱۶میلیاردی بانک کشاورزی از واحد مدرن پرورش مرغ مادر وگوشتی

با حمایت و مشارکت ۲۱۶ میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین واحدهای پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان مازندران راه‌اندازی شده است.
کد خبر : ۱۲۱۰۰۶
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزیدر نزدیکی سواحل دریای خزر و در حاشیه جنگل های شهرستان عباس آباد و کوه های کلاردشت، با حمایت و مشارکت ۲۱۶میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگ ترین ومدرن ترین واحد های پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان مازندران راه اندازی شده است و با ایجاد اشتغال برای ۶۷ نفر به صورت مستقیم نقش به سزایی در توسعه و بهبود ساختار تولید  پرورش مرغ مادر،مرغ گوشتی و رونق اقتصادی منطقه داشته است.


پروژه عظیم  مرغداری ۱۰۰.۰۰۰ قطعه ای و مزرعه بزرگ پرورش مرغ مادر شرکت طیور بهشت با مساحت بیش از ۱۰ هکتار ، و سالن جوجه کشی به ظرفیت ۳۷ میلیون تخم مرغ، با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی و با هدف تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ باکیفیت، به بهره برداری رسیده است.


مهرداد میزبانی، مدیر  این مجموعه تولیدی گفت: این مزرعه با حمایت بانک کشاورزی و با برخورداری از بهترین شرایط امنیت زیستی و به روزترین فن آوری ها، وتنها نمونه کاملا مکانیزه تک سنی در کشور است و با این فناوری، جوجه های تولیدی این شرکت کم ترین بازه زمانی خروج از تخم را دارند،به گونه ای که این زمان به زیر ۲۰ساعت کاهش یافته است.


این گزارش می افزاید:استان مازندران به دلیل شرایط مناسب اقلیمی، رتبه نخست صنعت طیور کشور را با  تولید ۳۰ درصد جوجه یک روزه و ۱۱ درصد گوشت سفید کشور، به خود اختصاص داده است .

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر