ارزش بازار رمز ارزها یک تریلیون دلار شد

ارزش معاملات رمز ارزها به بیش از یک تریلیون رسیده که عامل آن رشد تاریخی رمز ارز پرمصرف «بیت کوین» است که در ابتدای سال ۲۰۲۱ به میزان ۳۰ درصد رشد داشت.
کد خبر : ۱۲۱۱۴۰
رمز ارز

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی با افزایش قیمت بیت کوین ارزش بازار رمز ارزها به بیش از یک تریلیون دلار رسید. بر اساس این گزارش، نخستین بار است که ارزش معاملات رمز ارزها به بیش از یک تریلیون رسیده که عامل آن رشد تاریخی رمز ارز پرمصرف «بیت کوین» است که تاکنون چنین قیمتی را به خود ندیده بود.


بر اساس آمارهایی که توسط «کوین دسک» گردآوری شده است، بیت کوین که به تنهایی ۷۰ درصد بازار رمز ار زها را تشکیل می دهد روز پنج شنبه با ثبت رکورد جدید قیمت به ۳۷۷۳۹ دلار به فروش رفت.


ارزش امروز بازار رمز ارزها ۲۰۰ میلیارد دلا ر بیش از ژانویه سال ۲۰۱۸ است که آن زمان  اکثر رمز ارزها حراج فروش داشتند که از نظر میزان فروش یک رقم تاریخی به حساب می آمد. علیرغم برخی نوسان ها بزرگترین رمز ارز تنها در ابتدای سال ۲۰۲۱ به میزان ۳۰ درصد رشد داشت که در سال گذشته این رمز ارز نزدیک به ۴ برابر افزایش یافته بود.رمز ارز «اتر» تنها در هفته گذشته ۶۰ درصد رشد داشت.


بیت کوین که به طلای دیجیتال معروف است، در بین سرمایه گذاران جذابیت بیشتری یافته چراکه این رمز ارز به عنوان مانعی برای تورم و نیز عامل کاهش ارزش دلار  تلقی می شود. هنوز بسیاری از سرمایه گذاران درباره امکان افزایش ارزش بیت کوین با هم شرط بندی می کنند آنها می گویند که امکان افزایش ارزش بیت کوین تا ۱۴۶ هزار دلار در طولانی مدت وجود دارد، اما معتقدند که  این افزایش زمانی وجود خواهد داشت که نوسان کمتری داشته باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر