12 بهمن 1399 - 08:36

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر : ۱۲۱۶۸۹
خدارحمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح‌اله خدارحمی در این پیام نوشت: دهه مبارکه فجر، یادآور  اتحاد و یکپارچگی بی ­نظیر مردم ایران برای تحقق استقلال و تغییر نظام نامطلوب گذشته و ایجاد نظام مطلوب بر مبنای آموزه­ های اسلامی بود که به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید. بزرگداشت این دهه، در حقیقت بزرگداشت حق طلبی و تجدید بیعت با معمار فقید و بنیانگذار انقلاب اسلامی و قدردانی از شهیدان والامقام و همه کسانی است که در طول ۴۲ سال گذشته از ارزش ­های این نظام پاسداری کرده ­اند.


در طول ۴۲ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مردم این مرز و بوم همچنان از بنیان های انقلاب و رهبری نظام اسلامی پشتیبانی می کنند و حرکت کشور به سمت پیشرفت و غلبه بر مشکلات ادامه دارد.


خانواده بزرگ بانک کشاورزی از نخستین روزهای این انقلاب شکوهمند برای خدمت ­رسانی در مسیر توسعه اقتصادی کشور و زیر پرچم شکوهمند ایران اسلامی، هم­ پیمان و هم قدم شده ­اند و اکنون با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، مفتخر است که کارنامه­ ای درخشان از اثرگذاری در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کشور در کنار پشتیبانی از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی و جایگاهی پیشرو در شبکه بانکی را در دست دارد.


ایام الله دهه فجر را تبریک و تهنیت می­ گویم و امیدوارم در سایه الطاف پروردگار بیش از پیش در تحقق آرمان ­های بلند اجتماعی و اقتصادی انقلاب اسلامی و صدور پیام همدلی و نوع دوستی به سراسر جهان، پرتلاش و پیروز باشیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر