12 بهمن 1399 - 09:44

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۱۲۱۶۹۵
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در متن این پیام آمده است:
دهه مبارک فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده ملت ایران برای حق طلبی و استقرار حکومت عدل و داد بود که در سایه اقتدار و تدبیر امام راحل (ره) و به بهای خون پاک شهیدان به ثمر نشست تا فصل نوینی از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو اسلام و ارزش های والای آن آغاز شود.
در آن روزها ملت آزاداندیش ایران، با فریادهای خود لرزه بر بنیان ظلم و ستم افکند که پژواک جاویدان آن تا به امروز در گوش مستکبران جهان طنین افکن است؛ ملتی که بیش از چهار دهه در برابر انواع تهدیدات و توطئه ها و تحریم های دشمنان هرگز سر فرود نیاورده و نخواهد آورد و با عزم پولادین خود به الگویی شایسته برای رهایی از بند استثمار بدل گشته است.
و اینک در طلیعه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار داریم تا با اعتماد بر یاری خداوند و با تکیه بر دانش و تعهد تمامی همکاران گرامی در مجموعه بانک صنعت و معدن در همراهی با فعالان عرصه تولید کشور با عزمی راسخ تر از پیش گام برداریم.
اینجانب فرارسیدن این ایام شکوهمند را به عموم ملت فجرآفرین و حماسه ساز ایران به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون میهن اسلامی را از پیشگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر