18 بهمن 1399 - 13:47

حمایت ۴۰۰ میلیاردی بانک کشاورزی از شرکت توسعه فرآورده‌های غذایی

بانک کشاورزی، با اعطای تسهیلاتی به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت توسعه فرآورده‌های غذایی مانی نقش موثری در حمایت از تولید، صادرات و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.
کد خبر : ۱۲۱۸۸۸
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، توجه به بازار تقاضای داخلی برای انواع خشکبار و آجیل و ایجاد قابلیت رقابت با محصولات خارجی در بازارهای جهانی، لزوم اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی بهداشتی محصولات غذایی را بیش از گذشته نمایان ساخته است.


یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات انواع خشکبار در کشور، شرکت توسعه فرآورده های غذایی مانی است که در زمینی به مساحت  ۱۹۶هزار متر مربع در شهر مراغه در استان آذربایجان شرقی واقع است و نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور و سهم عمده ای در بازار خشکبار و تولیدفرآورده های غذایی کشور دارد.


به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک با اعطای تسهیلاتی به مبلغ ۴۰۰میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت توسعه فرآورده های غذایی مانی نقش موثری در حمایت از تولید ،صادرات و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.


بر اساس این گزارش ،این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰هزار تن، زمینه اشتغال ۷۰۰نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است. این گزارش می افزاید، از جمله محصولات کارخانه، تولید و بسته بندی فرآورده های غذایی (آجیل و خشکبار) مانی می توان به پسته، انجیرخشک، توت خشک، خرما خشک، کشمش، مغز گردو و بادام، فندق با پوست،  زردآلو وآلبالو خشک، مغز تخمه آفتابگردان، مخلوط میوه خشک، آجیل مخلوط و... اشاره کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها